Peugeot 208 R2

Starty w sezonie 2020

Silnik: 1,6 litra, 16V, 4-cylindrowy, wolnossący, Moc: ok. 185 KM, Moment obrotowy: 190 Nm , Skrzynia biegów: sekwencyjna, 5-biegowa, Hamulec ręczny: hydrauliczny, Amortyzatory: Öhlins z pełną regulacją wysokości oraz tłumienia, Felgi: 16 cali (asfalt), 15 cali (szuter), Wymiary: długość 3962 mm, szerokość 1739 mm, rozstaw osi 2538 mm, Waga: 1030 kg 

Hyundai i20 R5

Starty w sezonie 2019

Silnik: 1,6 turbodoładowany, 4-cylindrowy, zwężka 32 mm, Moc maksymalna: ok. 300 KM, Skrzynia i napęd: skrzynia sekwencyjna 5-biegowa Ricardo, stały napęd 4×4, Hamulce: Brembo, Koła: 18 cali (asfalt) i 15 cali (szuter), Masa: 1230 kg, Przyspieszenie do 100 km/h: ok. 4 sekund

Opel ADAM R2

Starty w sezonie 2018

Silnik: 1,6 litra, 16V, 4-cylindrowy, wolnossący, Moc: ok. 190 KM, Moment obrotowy: 190 Nm,  Skrzynia biegów: sekwencyjna, 5-biegowa firmy Sadev, Hamulec ręczny: hydrauliczny, Amortyzatory: Reiger z pełną regulacją wysokości oraz tłumienia, Felgi: EVO Corse 16 cali (asfalt) i 15 cali (szuter)

Subaru Impreza STI

Starty w sezonie 2017

Silnik: 4-cylindrowy boxer o pojemności 1994 cm z turbodoładowaniem, zwężka 33 mm, Moc maksymalna: 290 KM przy 4130 obr/min Moment obrotowy: 560 Nm przy 3200 obr/min, Skrzynia biegów: kłowa firmy Modena, 5- lub 6-biegowa z chłodnicą oleju, Napęd: stały na 4 koła z aktywnym centralnym dyferencjałem, Zawieszenie: BOS (amortyzatory/TMR), Waga: asfalt 1305 kg, szuter 1320 kg